۱۳۸۶ دی ۵, چهارشنبه

درخواست امام زمان برای دیدار با احمدی‌نژاد!

ساعت 9 صبح روز گذشته فردی به نام «ع ق» به همراه 2 دختر و دامادهای خود به ساختمان ریاست جمهوری در خیابان پاستور مراجعه کرده و ضمن درخواست برای دیدار با احمدی نژاد رییس جمهوری، اظهار داشت: من امام زمان هستم و آمده ام احمدی نژاد را ببینم. به گزارش شیعه نیوز، وی متولد 1335 و دارای تحصیلات دیپلم است که در ادامه ادعاهای خود گفت: من آمده ام چند تذکر به احمدی نژاد بدهم و بگویید اگر می خواهد امامش را ببیند من آمده ام. این شخص می‌افزاید: از ارومیه آمده‌ام و از چند سال پیش احساس ‌کردم که امام زمان هستم. الان به رییس جمهور بگویید که برای اولین و آخرین بار آمده ام و اگر نیاید دیگر من را نخواهد دید. گفتنی است 2 داماد وی دارای مدرک لیسانس ریاضی و دخترانش دیپلم و فوق دیپلم هستند که آنان نیز گفته های پدر زن و پدر خود را تایید می‌کنند و می‌گویند: از چندی پیش الهاماتی به وی می‌شده و اظهارات او را می‌پذیریم. وی همچنین یک کتاب به چاپ رسانده و موضوع آن نیز رسالت و ماموریت خودش بر روی زمین است.